April Fools': Spring Fake Outs
Jesse Palmer greets the 10 bakers with an April Fools' Day surprise before they make chocolate eggs with a twist that keep judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller guessing. Then, the bakers transform dinner party fare into culinary illusions.