The Road to the Finale
Jesse Palmer asks the final four bakers to make strawberry fraisier cakes. Then, the bottom two bakers must make one item with a significant personal story for judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller to decide who will move on to the finale.