The Magic of Spring Colors
Jesse Palmer asks the 11 bakers to create an impressive, whimsical madeleine tower infused with an assigned tea flavor. Then, the competitors unleash their creativity by crafting rainbow cheesecakes for judges Duff Goldman, Kardea Brown and Nancy Fuller.