The Hemi Gremmie Begins!
Freiburger and Finnegan finally make dreams come true as they figure a way to stuff a 426ci Hemi down the throat of their 1975 AMC Gremlin, creating the fabled street freak known as the Hemi Gremmie! They also take the Disgustang out for some doughnuts.