Trading Down and Giving Back!
Roadkill Nights powered by Dodge is back, with influencers taking on Eric Malone from Fastest Cars in the Dirty South in grudge races. While they battle it out, Freiburger and Finnegan head in reverse by trading a clean Duster for a worse car every day.