Roadkill vs Laguna Seca!
Freiburger and Finnegan take the Rotsun, Nascarlo and the Super Camaro to Laguna Seca Raceway to see how their junk handles the corkscrew and stacks up against a modern V-6 Camaro. Will the guys set new records, or just get kicked off the track?