K5 Blazer Rescue
The Dirt-Heads have never built an iconic Chevy K5 Blazer, and the one Fred and Dave track down is a real stinker. Their plan is to winch it on a trailer and head to the desert for some four-wheeling, with stops on the way to get it running and modified.