Rockcrawlin', Bike-Haulin' Monster Van
Fred and Dave want to get in shape by mountain biking, but the climbing-up-the-mountain part is way less fun than the bombing-down-the-mountain part. So the guys come up with a plan to turn a 4x4 van into a shuttle bus for getting to the top of the hill.