The Monster Ranchota Crushes Cars
When the Dirt-Heads decide they want to build a car-crushing monster truck, they turn to the Ranchota. It's part Toyota, part Ford Ranchero, and has been sitting collecting cobwebs ever since the guys built it a few seasons back.