And på døren/Kaninen som skulle bli konge
Porky Pig får i oppdrag å utføre en spesialleveranse til et fint hotell. Når han smugtitter, oppdager han til sin overraskelse Daffy Duck. / Snurre blir feilaktig tatt for å være den nye tronarvingen, til Leslie P. Lilylegs’ store forferdelse.