Klabb og labb
Squeaks har vært så uheldig å grave ned nøttene sine inne på et nybygd baseballstadion./Skamløse O’Scanty, en slu, skyflygende skogsalv, går tom for hell mens han rir på regnbuen over Snurres skog.