A Right Royal Profit?
Motorsykkelguru Henry Cole og toppmekaniker Sam Lovegrove er tilbake i Cornwall, hvor de besøker Terry English, som har en imponerende samling med gamle britiske biler, sykler og motorer. Men hva er han villig til å selge?