Rust in Peace
Henry og Sam er tilbake i Devon, hvor de møter Rodney i verkstedet hans, som er fullt av skilt, bensinpumper, gamle britiske biler og mye rust. Rodney har problemer med å skille seg ad med enkelte gjenstander. Får de til en avtale?