Bicycles and Stationary Engines
Henry og Sam utforsker en Aladdin-hule med mange skur på samme tomt. Sam har lagt sin elsk på noen modelltog, men eieren er uvillig til å forhandle. Hva med en motor og en gammel motorsykkel?