En skummel sann historie om monstre og de som frykter dem
Gutten mistet en skuffe fra leketraktoren og bestemte seg for å se etter den på fabrikken. Han går opp trappene og ser et stort damemonster som skal til å male leppene med en valse! Han går videre og ser flere monstre som spiller domino!