En myte full av sorg og fortvilelse om en historisk feil
Vet du hva som gjør skolebarn reddest? Arkasha liker ikke historietimer, og det verste er prøver. Han prøver å pugge, men sovner. Han våkner til illsinte og skremmende historiske skikkelser. Arkasha blir så redd at han sverger å skjerpe seg.