Forfader-bjørn
Grizzy og lemmingene oppdager et gammelt indiansk bord med kraften til å vise fortiden. De gjenopplever sine forfedres første konfrontasjoner, og lærer at sjokoladepålegg ble oppfunnet for lenge, lenge siden.