Dyrisk ånd
Grizzy og lemmingene finner en vase med en ånd inni som vil oppfylle drømmene deres om de bare slipper ham fri ved å gni på vasen. Men det er ett problem: Åndens magi opphører straks han returnerer til vasen og lokket lukkes.