Rullehytte
Lemmingene har plassert digre, fjernstyrte hydrauliske jekker under hytta for å gjøre den om til et stort, rullende ballspill. Grizzy, som lett blir sjøsyk, prøver å sette ting på plass igjen. Hytta tipper over ut i tomme lufta.