Loretta Lynn's Plantation House
Zak, Nick og Aaron undersøker sitt første kjendishjem når de besøker Loretta Lynn Plantation i Hurricane Mills, Tennessee. Teamet deler etterforskningen mellom lokasjoner over hele plantasjen.