Hales Bar Marina & Dam
Zak, Nick og Aaron undersøker den hjemsøkte Hales Bar Marina. Marinaen ligger på tidligere indianerland, og den er forstyrret av en Cherokee-forbannelse. Etterforskningen deres blir forstyrret når mannskapet møter en tornado.