Kentucky Slave House
Spøkelsene til torturerte slaver fører Zak, Nick og Aaron inn i Maysville Slave House i Kentucky. Teamet provoserer den grusomme slaveeieren og trøster de plagede åndene til slavene som en gang bodde i husets fangehull.