The Old Idaho Penitentiary - Boise, ID
Teamet reiser til Boise i Idaho for å konfrontere ondskapen som er igjen i et forlatt fengsel. Forbryterne kan være borte, men humøret deres forblir låst bak de høye steinmurene i fengselet.