Sloss Furnace - Birmingham, AL
Teamet drar til Birmingham i Alabama for å undersøke en nedlagt jernfabrikk. En svart tåke og andre uforklarlige fenomener får mannskapet til å tro at sjelene til tidligere arbeidere fortsetter å bo på eiendommen.