Houghton Mansion - North Adams, MA
Teamet undersøker de spøkelsesaktige hendelsene i Houghton Mansion. En rekke tragiske dødsfall i løpet av kort tid kan være årsaken til urovekkende hendelser i dette fantastiske herskapshuset fra 1800-tallet.