En middelaldersk landsby
På landsbygda i Toscana utforsker Bobby Flay og Giada De Laurentiis økologiske gårder, en eldgammel melmølle, Toscana-burgere og en sauefarm, hvor de lærer å lage den ikoniske Pecorino-osten.