Harry Potter: Magiske bakverk
James og Oliver Phelps er vertskap mens profesjonelle bakere trollbinder med sine spiselige kreasjoner av settene fra Harry Potter-filmene. Gjesteskuespillere deler opplevelser fra bak kulissene mens de blir med dommerne Carla Hall og Jozef Youssef.