Den gang da
Bobby Flay and Giada De Laurentiis ankommer Roma og drar rett ut for å finne sin favorittmat, pizza og gelato! De besøker yndlingsnabolagene sine, lærer om fire ikoniske pastaer og spiser et tradisjonelt romersk måltid med Giadas mor.