Kamperen
Pocoyo, Pato en Elly gaan kamperen. Als het donker wordt, vertellen ze elkaar griezelverhalen. wat begon als spel, wordt wel erg echt als ze naar bed gaan en alle drie schrikken van een mysterieus geluid.