Kunst
Onze vrienden houden een expositie waarop verschillende kunstvormen worden getoond, zoals schilderen, beeldhouwen en fotografie. Pato speelt de rol van kunstkenner en bezoekt de expositie, maar er is niets bij wat hij mooi vindt.