De verkeersagent
Pocoyo speelt dat hij verkeersregelaar is. Met behulp van een verkeerslicht en een fluitje probeert hij zijn vrienden zover te krijgen dat ze zijn gebaren opvolgen en oversteken op het zebrapad. Maar dat valt nog niet mee.