You or Me
De mannen gaan op bezoek bij William, die een dik verband om zijn gezicht heeft en er niet best aan toe is. Adam vindt dat Hermine zich veel te druk maakt over de uitblijvende zwangerschap en vraagt Henrik om een ongebruikelijke gunst.