The Day After
Jeppe en Adam gaan naar Saint-Tropez om Williams financiële ellende weg te poetsen, maar alles blijkt nog veel erger te zijn dan ze dachten. Henrik en William houden een journalist voor het lapje die over ze wil schrijven.