Instinct
De psychiater Nicoline start een baan in de gevangenis waar ze Idris ontmoet, een intelligente en psychopathische verkrachter.
De psychiater Nicoline start een baan in de gevangenis waar ze Idris ontmoet, een intelligente en psychopathische verkrachter. Een machtsspel ontvouwt zich en Nicoline laat zich ondanks haar kennis en ervaring volledig in de val lokken.