The Da Vinci Code
Een moord in het Louvre en aanwijzingen in een schilderij van Da Vinci leiden tot de ontdekking van een 2000 jaar oude religieuze samenzwering.
Een moord in het Louvre en aanwijzingen in een schilderij van Da Vinci leiden tot de ontdekking van een 2000 jaar oude religieuze samenzwering die de wereld van het christendom op z'n kop kan zetten.