Chloe's Room for Robotics
Marsai meets a teenage whiz kid named Chloe who's engineered the fire-fighting robot, Hydra. Chloe's room hasn't changed since she was a kid, so Marsai and her team use their ingenuity to design a modern upgrade that leaves her speechless.