Sophia and Her Dragon Get New Digs
Marsai meets Sophia, a teen who walks to the beat of her own drum. She needs a space that shows off her individuality and allows more room for her bearded dragon, Chedda, so Marsai transforms her bedroom from typically teen to outrageously artistic!