Kayden's Shangri-spa
Marsai ambushes Kayden, a teenager who stands as a strong advocate against bullying and racism. Along with her dream team, Marsai transforms this teen's dull bedroom into a peaceful oasis by reimagining her boring bathroom as a relaxing, in-home spa.