Bridges of Steel
Salah satu jambatan keluli paling mengagumkan di dunia boleh didapati di Kolkata: Jambatan Howrah. Pendahulunya ialah Jambatan Keempat merentasi Firth of Forth, berhampiran ibu kota Scotland, Edinburgh.