Building on Borrowed Time
Projek pelanggan ini sesuai dengan Alison, rumah keluarga tunggal dengan sejarah dan kemasan mewah. Namun tekanan terasa apabila tarikh akhir satu tahun ditetapkan, dan dia memberitahu Alison dia akan pindah masuk sama ada ia siap atau tidak.