Sepuluh tahun selepas Alison mereka bentuk dapur, rakan-rakannya kembali untuk pusingan kedua, tapi kali ini untuk seluruh rumah mereka. Projek menjadi tegang apabila kontraktor mereka mengambil langkah, menangguhkan projek.