Trust the Process
Alison menyokong apabila pelanggan memutuskan untuk menjadi kontraktor am dalam projeknya sendiri, tapi kesilapan subkontraktor merugikannya. Kini, Alison mesti mereka bentuk pada bajet yang lebih ketat.