Leave It to the Professionals
Amatur cuba melakukan aktiviti yang tidak masuk akal! Saksikan aksi kelakar, tumpahan dan keseronokan yang tidak diingini apabila mereka menunjukkan kejuruteraan belakang rumah, manusia yang keliru dan mesin yang meragam.