Walk on the Wild Side
Bersedia untuk klip lucu yang menunjukkan bahawa kita semua mempunyai sisi liar. Kehidupan kita boleh melalui liku-liku yang tidak dijangka, tetapi selagi seseorang menekan butang rakam, kita semua boleh menyertai keseronokan!