Winner Takes All
Selamat datang ke episod berpertaruhan tinggi! Kami telah meletakkan semua cip klip komedi kami di tengah meja. Anda akan turut serta dan menjadi pemenang besar ketika kami menunjukkan kepada anda beberapa perlanggaran, tersasar, dan salah langkah lucu.