Tundra
Biom ini mempunyai beberapa keadaan paling sukar di planet ini, dengan musim sejuk Baltik dan musim panas yang sejuk; Tundra ialah habitat kepada beberapa makhluk paling berbahaya dan boleh menyamar dengan sempurna di bumi.