India and Sri Lanka: Against the Tide
Dua puluh tahun selepas tsunami 2004, mangsa yang selamat di Sri Lanka dan India bergelut dengan kesedihan dan rasa bersalah, komuniti membina semula kehidupan mereka, sambil mendorong langkah-langkah yang lebih kuat untuk mencegah bencana masa depan.