Indonesia: A Tsunami’s Toll
Orang yang terselamat daripada Tsunami 2004 di Indonesia berkongsi kisah kehilangan dan ketahanan dan cara mereka bekerja dengan rakan-rakan dari seluruh dunia untuk membina semula kehidupan dan masyarakat yang hancur akibat bencana maut itu.