Sebuah penerokaan kesan tsunami 2004 di Malaysia dan Thailand, menyoroti kisah-kisah luar biasa daripada mangsa yang terselamat dan penyelamat mereka. 20 tahun kemudian, perjalanan penyembuhan mereka yang berbahaya berterusan.