Never Let Me Go
Caroline, yang mendapati Lily (ANNIE WERSCHING) sebagai alat dan rancangan penyeleweng untuk membalas, menemui butiran mengejutkan tentang masa silam Stefan. Alaric meminta bantuan Bonnie.